Özlü: "Yatırımlarımızı Planlarken Artan İhtiyaca Dengeli Bir Şekilde Cevap Vereceğiz"
-Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Faruk Özlü'nun konuşması ANKARA - Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Faruk Özlü, ATO Congresium'da düzenlenen 10. Uluslararası Enerji Kongresi'ne katıldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?