40 yıldır dolandırıcılık yapan kişiden pişkin savunma: Emekliliğe çekileceğim, hükümet beni emekli yapsın
Son Dakika Logo
31.01.2020 10:25
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

40 yıldır dolandırıcılık yapan kişiden pişkin savunma: Emekliliğe çekileceğim, hükümet beni emekli yapsın

Mersin'de alışveriş bahanesiyle girdiği marketlerde 'tırnakçılık' yöntemiyle dolandırıcılık yapan şüphelinin verdiği ifade pes dedirtti. 40 yıldır dolandırıcılık yapan şahıs, "Ayda 4 ile 5 bin arasında gelir sağlıyorum. Artık emekliye çekileceğim. Hükümet bir emeklilik parası verirse emekli olacağız" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (14)

  • MELEK MELEK:
    amcam dürüst en azından 9 3 Yanıtla
    . . :
    Özü dürüst olmayanın sözüne aldanma kardeş. Kazık yememişsin belliki ondan konuşması kolay. Zaten sizin gibi geri kafalı suçluları dürüst gören kimseler olduğu müddetçe normaldir. 4 1
    Haklı Haklı:
    Bence devlet emekli etsin bunu 4 1
  • Can Can:
    EVET EMEKLILIK YETMEZ BIDE BAKANLIK VERSIN 6 2 Yanıtla
    Adalet Adalet:
    Bu ülkenin adaleti bakanlığıda verir herşeyide verir 4 1
    rojhat avaşin rojhat avaşin:
    valla doğru diyorsun can emeklilik yetmez dediğin gibi bakanlık verilsin 3 0
  • , ,:
    Yazıklar olsun pişkinliğinde bu kadarı. 4 2 Yanıtla
  • rojhat avaşin rojhat avaşin:
    bu şekil emeklilik olmaz insanları kandırıyorsun kolay yoldan para kazanıyorsun utanmadan sıkılmadan aklımızla alay ediyorsun devlet beni emekli yapsın diyorsun bu işi brakayım inşallah hapiste çıkmazsın eğer şayet yakalanmasaydın kaç kişinin canı daha yakacaktım ahlaksız devlet işi göcü olmayanlara gerekli yardımı zaten yapıyor valiliğie gitseydin yada kaymakamlığa gitseydin sana madi manevi sahip çıkarlardı bu şekil olmaz gitiğin yol bataklıktır inşallah hapisten çıkmazsın 2 0 Yanıtla
  • Çalan çalana Çalan çalana :
    Oda onlardan öğrenmiş 2 0 Yanıtla
    Vanlitc Vanlitc:
    Onlar dedim Baban da mı öğrenmiş 0 1
  • .... ....:
    Eyt ye mi taş atmış anlaşılmıyor ancak eyt onun istediği gibi birşey değil.millet yıllarca alınteriyle onuruyla çalıştı prim ödedi vergi ödedi hırsızlıkla değil.yok daha neler. 2 0 Yanıtla
    koylu koylu:
    eyt liye taş atmıyor.betkesle gırgır gecoyor.Aslinda keşke adaletli bir gelir dağılımı olda işsizlik olmada belki bu gibi olayların yüzde 70 i olmaz. 1 0
  • koylu koylu:
    kızmayı adama oda ekmek peşinde ne yapsın onun mesleği aslında kooparatif kurup toplu dolandiricik yapsalar faha iyi. 1 0 Yanıtla
  • Batmanli Batmanli:
    40 yıldır insanları dolandırdığı yetmezmiş gibi şimdide devleti dolandırmaya çalışıyor son dakika golünü devlete atacak galiba 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement