Geçen yıl ki Formula 1 organizasyonuna dikkat çeken temizlik aracı tekrar pistte
Tuzla Belediyesi, İstanbul'da olacak ve tüm dünyanın takip ettiği Formula 1 organizasyonu için hazırlıklarını tamamladı. Belediye Başkanı Şadi Yazıcı'nın bizzat takip ettiği çalışmalarda geçtiğimiz yıl gerçekleştirilen yarışa damga vuran Tuzla Belediyesi'ne ait yol süpürme aracı tekrar piste çıktı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?