İlk İftarlarını Kontrol Noktasında Nöbetleşe Yaptılar
Muş'ta vatandaşların can ve mal güvenliğini sağlamak için gece gündüz demeden görev yapan polis memurları, ilk iftarlarını kendi aralarında nöbetleşerek yaptı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?