Utanç Okulunda Öğretmen 4'üncü Sınıf Öğrencisine Böyle Eziyet Etti!
Son Dakika Logo
10.05.2019 01:20
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Utanç Okulunda Öğretmen 4'üncü Sınıf Öğrencisine Böyle Eziyet Etti!

Bolu'daki Cumhuriyet İlkokulu'nda bir öğretmenin, tahtaya kaldırdığı 4'üncü sınıf öğrencisinin kulağını çekip tokat attığı anları, başka bir öğrenci cep telefonu kamerasıyla kaydetti. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (110)

  • Şenol Dalcı Şenol Dalcı:
    Ögretmen yeri geldiği zaman döverde severde. Herkes bir çocuğuna bakmıyor Allah sabır versin tüm ögretmenlerimize 14 14 Yanıtla
    58 58:
    Allah belasını versin o öğretmenin 2 5
    Dark06 Dark06:
    Yok oyle ogretmen bu yeri gelir doverde sever de kendi cocugun adina konus? Egitimci bas edemiyorsa cocukla cagirir velisini konusur rehberlik hizmetleri var v.b. Sen kimsin cocuk sayi sayamadi diye dovuyorsun 3 4
    58 58:
    Şenol gel ben seni döveyim bakalım nasıl oluyor 1 4
  • andsmero andsmero:
    onceden ne dayak yerdık sesımız cıkmazdı 15 4 Yanıtla
  • CAHİLLL CAHİLLL:
    BİZİM YEDİĞİMİZ DAYAKLAR KAMERAYA ALINSAYDI ÖĞRETMENLER MÜEBBET HAPİS ALIRDI..ŞİMDİKİ NESİLE BAK. KULAĞI BİRAZ ÇEKİLMİŞ KIYAMET KOPARIYORLAR.ULAN ÖĞRETMENDEN KORKMAYAN ÖĞRENCİ HER HALT YER..ÖĞRETMENLERİN KIYMETİNİ BİLİN.. 15 3 Yanıtla
  • Davut gunes Davut gunes:
    Ortalık saldırgan,şizofren öğretmenlerle dolu.Bakan ya istifa etsin.ya öğretmenleri tedavi ettirsin.veliler öğretmeni dövünce olay oluyor. 10 8 Yanıtla
    Kılıç Kılıç:
    Bencede şizofren veli dolu 3 0
  • Öğretmen döver de sever de Öğretmen döver de sever de:
    Soruşturma nedir öğretmen o dayak atacak tabi aynı şekilde az dayak yemedik ey gidi ey şimdi gülerek anlatıyorum :D o soruşturmayı anne babalara açsınlar o çocuk öğretmenini o kadar çıldırtacak ne görüyor acaba evinden??? 9 8 Yanıtla
    yeter yeter:
    senin gibi zihniyete sahip olana diyecek kelime bulamadım 2 3
    BARON BAŞKAN BARON BAŞKAN :
    O ESKİDEN Dİ BİZDE DAYAK YEDİK AMA BU DAYAK DEĞİL EZİYET 2 0
  • ab.DEMİR ab.DEMİR:
    ÇOK AŞAĞILIK BİR DURUM.....sözde Eğitimci olacak.....acilen görevden alınması lazım. 10 7 Yanıtla
  • ceyrancı ceyrancı:
    SENİN EĞİTİMCİLİĞİNİN AMK BU YARATIĞI MEN EDİN 5 12 Yanıtla
    Kaçak elektrik Kaçak elektrik:
    Yavaş aslan sakin pls 1 0
  • rey rey:
    vahşet 6 9 Yanıtla
  • hasan hasan:
    SİZDE ÇOCUKLARINIZA ADAM GİBİ TERBİYE VERİN VERİYORSUNUZ ELİNE TELEFONU TABLETİ, EĞİTİMCİ NE YAPSIN HANGİ BİRİYLE UĞRAŞSIN ÇOCUGUNUZU ŞIMARIK YETİŞTİRMEYİN.. 10 5 Yanıtla
  • nurcihan nurcihan:
    4 sınıf ogrencisinde cep telefonu. ne gunlere kaldık . boyle ana babalar varken daha cokk bu gunleri ararız. bu daha iyi gunlerimiz. haber baslıgı da sanki işkence yapılıyor gibi yazmış pehh 6 9 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement