Sağlık görevlileri, Kovid-19 nedeniyle karantinadaki kadının hayvanlarını besledi
Amasya'nın Taşova ilçesinde 112 Acil Sağlık ekibi, yeni tip koronavirüse (Kovid-19) yakalanması nedeniyle karantinada bulunan kadının talebi üzerine hayvanlarını besledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?