ARNAVUTKÖY'DE HAFRİYAT KAMYONUNUN ALTINDA KALMAKTAN SON ANDA KURTULDU
"10 metreyle kurtuldum, altında kalıyordum."Taylan ERGÜN / ARNAVUTKÖY'de sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybettiği hafriyat kamyonu, kaldırımdaki ağaçlara çarptı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?