İnegöl Devlet Hastanesi'nde Kırmızı Alarm
İnegöl Devlet Hastanesi'nde kırmızı alarm İnegöl Devlet Hastanesine getirilen kızamık hastası karantinaya alındıBURSA - Bursa'nın İnegöl ilçesinde kızamık sebebiyle Devlet Hastanesi'ne getirilen hasta karantinaya alındı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?