Suudi Arabistan'dan getirilen 168 kişi yurda yerleştirildi
Suudi Arabistan'dan yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında Denizli'ye getirilen 167'si yetişkin biri bebek 168 Türk vatandaşı, Gençlik ve Spor Bakanlığına bağlı öğrenci yurdunda karantinaya alındı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?