Arnavutköy'de telefon bayiini soydular: 150 Bin TL'lik cihaz çaldılar
Arnavutköy'de telefon bayiini soydular: 150 Bin TL'lik cihaz çaldılar Arnavutköy'de gece saatlerinde bir telefon bayini soyan hırsızlar, 150 bin TL'lik cihazın yanı sıra güvenlik kamera kayıt cihazını da çaldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?