Patrona "Hakkımı helal etmiyorum" dediği için tazminatsız kovulan işçiye güzel haber Yargıtay'dan geldi
Son Dakika Logo
28.01.2020 10:03
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Patrona "Hakkımı helal etmiyorum" dediği için tazminatsız kovulan işçiye güzel haber Yargıtay'dan geldi

Primlerini alamadığı için patronuna sosyal medyadan "Hakkımı helal etmiyorum" diyen işçi, tazminatsız şekilde kovuldu. Konuyu mahkemeye taşıyan işçiye güzel haber Yargıtay'dan geldi. Yüksek mahkeme, yapılan paylaşımın işverene fesih hakkı vermediğine hükmetti. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement