Vali Okay Memiş: "Kovid-19 salgınında Türkiye ortalamasından yukarıda değiliz"
Son Dakika Logo
07.09.2020 07:11
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Vali Okay Memiş: "Kovid-19 salgınında Türkiye ortalamasından yukarıda değiliz"

Erzurum Valisi Okay Memiş, "Erzurum'da yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgınında Türkiye ortalamasından yukarıda değiliz. Günlük vaka sayılarında nüfus ile mukayese edildiğinde pnömoni ve günlük ölüm oranında Türkiye ortalamasının artında olduğumuzu söyleyebiliriz." dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement