Vali Okay Memiş: "Kovid-19 salgınında Türkiye ortalamasından yukarıda değiliz"
Erzurum Valisi Okay Memiş, "Erzurum'da yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgınında Türkiye ortalamasından yukarıda değiliz. Günlük vaka sayılarında nüfus ile mukayese edildiğinde pnömoni ve günlük ölüm oranında Türkiye ortalamasının artında olduğumuzu söyleyebiliriz." dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?