Esra Erol Canlı Yayında Çıldırdı
Son Dakika Logo
01.10.2014 08:51
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Esra Erol Canlı Yayında Çıldırdı

Geçen sezon programda tanışarak nişanlanan bir çift bu sefer de canlı yayına ayrılmak için çıkınca Esra Erol, damat adayına "İyice saçmaladın" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (12)

  • DOĞRUCU DAVUT DOĞRUCU DAVUT:
    UCUZ REYTİNG KALDIRIN RTÜK BU PROGRAMLARI LÜTFENNNN !!! 85 2 Yanıtla
  • kadir kadir:
    şu kadın bir kuşağın kanına girdi resmen evlendirecem diye diye. kadın parasını kazanıyor. bunu izleyende beş kuruşluk akıl yok. 52 2 Yanıtla
  • cevher cevher:
    ne hallere geldik. önceden insanlar utanırdı şimdi herşey aleni. ana ben evlenmeye gidiyorum diyo gidiyo hatun. ana ben sıkıldım boşnmaya gidiyorum diyo gidiyo. bide buna milyonlar şahit oluyo. dizilere rtük ceza kesmeyi biliyo. bu örf adet gelenek görenek değerlere çok mu sadık bi program RTÜKKKK 37 3 Yanıtla
  • HAKAN HAKAN:
    BU PROGRAMI İZLEYENLERE ŞAŞIYORUM, AKLI OLMAYANLARIN YERİ. . 32 3 Yanıtla
  • DOĞRUCU DOĞRUCU:
    ESRA BACIM BIRAK BU İŞLERİ, DÖN EVİNE İDRİS İLE ALİ BEY İLE İLGİLEN. PROGRAMLAR ARTIK SIKTI GÜVEN VEREN BİR YÖNÜDE YOK HER OLAY AYRI BİR TASARIM, İNSANLAR UYANDI ARTIK İYİ VE KÖTÜYÜ AYIRT EDEBİLİYOR 30 3 Yanıtla
  • ALİ OSMAN ŞENGUL ALİ OSMAN ŞENGUL:
    BU PROGRAM EVLENME PROGRAMI DEĞİL ONA BUNA KADIN PEŞKEŞ ÇEKME PROGRAMI 18 0 Yanıtla
  • DOĞRUCU DAVUT DOĞRUCU DAVUT:
    ESRA EROL BIKTI İNSANLAR BU EKRANLARDA SENİ GÖRMEYE, PROGRAMDA Kİ BASİTLİKLER DE CABASIYMIŞ:) 14 0 Yanıtla
  • saka gibisiniz saka gibisiniz:
    Bu programı kaldırın diyenler izlemeyin kardeşim size zorla mı izletiyorlar? Bir program izlenmiyorsa reytingi düşer ve tutunamaz, bu programın da reytingleri yüksek, yani seveni çok. . Onu yasakla bunu yasakla nereye kadar arkadaşım. . ? Resmen şeriat devleti istiyorsunuz siz, ya o zaman gidin İrana orada yaşayın. . Bak oradan geliyor tertemiz kadınlar ne güzel. . Oradan kaçmak istiyorlar. . Siz madem seviyorsunuz şeriat. . Hadi yallah. . Sizi tutan mı var. . 0 7 Yanıtla
    34,5 34,5:
    AHAAA Bİ EVLİLİK PROGRAMI İZLEYEN VATANDAŞ ŞAHA KALKTI. KIZZZ OTUR İZLE TUTAN MI VAR BELKİ DE Bİ KOCA BULUR ESRA SANA :)))) 0 0
  • h.bey h.bey:
    bu çocuk programda devamlı saçmalıyordu bu konuşmasında da saçmaladı bunun niyeti evlenmek değil. çıkar bunu esra hanım programından 5 2 Yanıtla
  • komik komik:
    bunlar senaryo olmasin sakin! 4 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement