Gelin arabasının arkasındaki yazı görenleri güldürdü
Son Dakika Logo
26.07.2020 08:07
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Gelin arabasının arkasındaki yazı görenleri güldürdü

Bursa'nın İznik ilçesinde bir çift, gelin arabasının arkasına "Dezenfektan döktüm yollarına, korona olmadan gel kollarıma" yazılı pankart astı. Yazıyı gören vatandaşlar ise gülmeden edemedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (18)

  • İznikli İznikli:
    OSMANNNNNN Aldınmı kollarına koranasız) 0 0 Yanıtla
  • Mustafa Mustafa:
    Allah kurtarsın bilader 0 0 Yanıtla
  • Hakan Tekten Hakan Tekten :
    bu kafaları ilim-irfan üzerine çalıştıralım . 0 0 Yanıtla
  • Tiktak Tiktak:
    Göbekler bercim olmuş hava geçmez aradan koronasiz geldi gelin sen haber ver paradan 0 0 Yanıtla
  • Boz ayı..yetti bu korono lafı yaaaaaaa!!!!!! Boz ayı..yetti bu korono lafı yaaaaaaa!!!!!!:
    Yeter koronodan bıktık.....delirdinşzmi.. 0 0 Yanıtla
  • Chen Chen:
    Ha ha ha Çok Komikk 0 0 Yanıtla
  • Kim ooo Kim ooo:
    Bu yazı hemen hemen her gelin arabasında var 0 0 Yanıtla
  • Yazık Yazık:
    Allah bu millete niye bu kadar çok zeka vermiş. 0 0 Yanıtla
  • Yesilperi Yesilperi:
    Maşallah hayırlı olsun be kardeşim. İyi düşünmüşsün. Kamyoncu olmalısın sigaran lm yaşantın da gelini germe ))) 0 0 Yanıtla
  • Vatandaş Vatandaş :
    Çok mu komik.Hadi ordan hadi ordan. 0 0 Yanıtla
    Chen Chen:
    Bırakın Gelsinn Bırakın Gelsin Gel Hele Gel Gelll 0 0
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement