İSPANYA'DA TÜRKLERİN BULUNDDHA İSPANYA'DA TÜRKLERİN BULUNDUĞU GEMİ ALABORA OLDU; 1 KİŞİ KAYIP
İSPANYA'nın Castellon Limanı'nda Nazmiye Ana isimli geminin yanlış yükleme nedeniyle alabora olması sonucu aralarında 5 Türkün de bulunduğu mürettebat denize düştü. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?