İçmeler yolunda alevler yolu kapattı
İçmeler yolunda alevler yolu kapattı -Marmaris'te iki gündür devam eden orman yangınında Marmaris İçmeler Mahallesi arasındaki yolun üst kısmında alevler yine patlak verince yol trafiğe geçici olarak kapatıldı Muğla'nın Marmaris ilçesinde iki gündür devam eden ve geniş bir alana yayılan... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?