İç Anadolu'da "kademeli normalleşme" döneminin ilk hafta sonu kısıtlamasında sessizlik hakim
Yeni tip koronavirüsle (Kovid-19) mücadele tedbirleri kapsamında 1 Haziran Salı günü saat 05.00'e kadar uygulanacak "kademeli normalleşme" döneminin ilk hafta sonu kısıtlamasında Sivas, Yozgat, Kayseri ve Kırşehir'de cadde ve sokaklarda sessizlik hakim oldu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?