Dışişleri Bakanı Çavuşoğlu, Bakanlıkta Çalışan Polislerle Bir Araya Geldi
Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, bakanlık bünyesinde görevli polislerle bir araya gelerek, Türk Polis Teşkilatının 173. kuruluş yıl dönümünü kutladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?