Fikret Orman: "Talisca'nın Ayrılmak İstediğini Düşünmüyorum" -2-
- Fikret Orman: "Talisca'nın ayrılmak istediğini düşünmüyorum" -2-İSTANBUL - Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, Talisca'nın bonservisinin alınıp alınmayacağı sorusuna, "Olsa dükkan sizin ama yok" cevabını verirken, "Talisca'nın da ayrılmak istediğini düşünmüyorum. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?