BALIKESİR Polis kamera karşısına geçti, 'Evde kal' uyarısında bulundu
Polis kamera karşısına geçti, 'Evde kal' uyarısında bulunduBALIKESİR İl Emniyet Müdürlüğü ve ilçelerde bulunan emniyet müdürlüklerinde görevli personel kamera karşısına geçerek, koronavirüs salgınına karşı vatandaşlara 'Evde kal' uyarısında bulundu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?