Varank, Antarktika'ya Cumhurbaşkanı'nın Selamını İletti
Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank, 3. Ulusal Antarktika Bilim Seferi kapsamında kıtaya giden Seferi Lideri Doç. Dr. Burcu Özsoy ile telefonda konuşarak, "Seneye kendi gemimizle oraya gelebilirsek, bu işler daha kolay olur. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?