Asker arkadaşları 32 yıl sonra bir araya geldi
Asker arkadaşları 32 yıl sonra bir araya geldiBatman 1'inci Jandarma Komando Alayı'nda 1987-88 yıllarında birlikte vatani görevini yapan 20 kişi, 32 yıl sonra Düzce'de bir araya geldi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?