Bakırköy Adliyesi'nde görevli bir kişide koronavirüs tespit edildi, mahkemeler karantinaya alındı
Son Dakika Logo
26.03.2020 06:00
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Bakırköy Adliyesi'nde görevli bir kişide koronavirüs tespit edildi, mahkemeler karantinaya alındı

Bakırköy Adalet Sarayı'ndaki 5. Sulh Hukuk Mahkemesi Yazı İşleri Müdürü görevlisine koronavirüs eşhisi konulması üzerine, görevlinin çalıştığı mahkemenin de aralarında bulunduğu 5 mahkemenin hakimleri ve personeli ile 1 icra müdürlüğü personelinin 14 gün idari izinli sayılmalarına ve çalıştıkları mahkemelerin karantinaya alınmasına karar verildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement