Hak-İş Genel Başkanı Arslan - Taşeron Şirketlerde Çalışan İşçiler
Hak-İş Genel Başkanı Mahmut Arslan, taşeron şirketlerde çalışan işçilerle ilgili, "Sayın Çalışma Bakanımız çalışmalarını 10 güne kadar Başbakanımıza, Başbakanımız da bu yılın sonuna kadar Cumhurbaşkanımıza sunacaklarını ve bu sorunun çözümü için bu işi bitireceklerini ifade ediyorlar. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?