Aborjinler Hakları İçin Gösteri Düzenledi
GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ: - Göstericilerden detaylar Aborjinler Melbourne'da gösteri düzenledi- Batı Avustralya eyaletindeki Aborijinlere ait yerleşim yerlerinin, Avustralya Federal Hükümeti tarafından kapatılmasına yönelik girişimler, binlerce gösterici tarafından Melbourne'da protesto edildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?