Karaköy'de başörtülü öğrenciye saldıran kadın adliyeye sevk edildi
Son Dakika Logo
16.11.2019 11:18
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Karaköy'de başörtülü öğrenciye saldıran kadın adliyeye sevk edildi

İstanbul Karaköy'de başörtülü öğrenciye saldıran S.Y. geceyi emniyette geçirdi. İfadesinin alınmasının ardından sabah saatlerinde adliyeye sevk edilen kadının gülümsemesi ise dikkatlerden kaçmadı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (55)

  • hakan hakan:
    her kesimin provakatörü oluyor maalesef. 93 4 Yanıtla
    hamili hamili:
    iide arkadas ne pravaköturu? varsa öyle bir şey medya yapıyor. kadın deli yaw deli 3 1
  • akif akif:
    ss nin ajanıdır vermişlerdir 10 bin tl kameraların karşısında saldıracaksın diye türrbanlı kızlarda rol arkadaşları ekonomik intiharları örtbas etmek gündem değiştirmek başka sebebi yok 76 10 Yanıtla
    hamili hamili:
    kadın bildiğimiz deli. neden kimse bunu fark etmiyor. başörtusune de saldırmıyor yoldan gecenlere yumruk atıyor kfur edıyor. bizim burda da var böyle bir deli, yanlıslıkla bak kadına küfür ediyor hemen 7 7
  • dogan dogan:
    soyu araştırılsın yahudi asılıdır bu hayvan barınağına kapatılması gerek ceza evi ödüldür. 35 7 Yanıtla
  • ALTAY ALTAY:
    Kafayı çizmiş. Derdi başörtü fala değil. Bu kadının sorunu geçmişinde bence. Hakim direk tımarhane cezası vermelidir. En az 30 yıl. 28 2 Yanıtla
  • İSMAİL HAKKI KOÇBAŞTOPUZLUGİL İSMAİL HAKKI KOÇBAŞTOPUZLUGİL:
    O KADINI BANA 1 SAATLİĞİNE TESLİM EDİN CEZASINI BEN UYGULARIM.AMA ÖNCE 2 KUTU REDBULL İÇMEM LAZIM. 19 11 Yanıtla
    Süreyya ata Süreyya ata:
    Kafanın içerisinde ne yaşıyorsun acaba bay şizofren? 0 0
  • ÜMİT ÜMİT:
    DİN DUSMANI ATEIST MAHLUK 13 12 Yanıtla
  • isimsiz...! isimsiz...!:
    pislik mahlukat.... ağır cezalar istiyoruzzzzzzz afff veya ceza indirimi istemiyoruzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz 24 1 Yanıtla
  • Lazotti Lazotti:
    Tipsiz maynum diyecem de maymuna hakaret olur...BU ÜLKEDE HERKES KARDEŞ GİBİ YAŞAR ,BU MAHLUKLAR OLMASA!!!! 16 8 Yanıtla
    Lazotti Lazotti:
    YAZIMI BEĞENMEYEN 4 KİŞİ ,ZİHNİYETİNİZİ MERAK EDİYORUM!! HANGİ AKLA HİZMET ETTİĞİNİZİ DE MERAK EDİYORUM...BU MAHLUKUN YAPTIKLARINI TASTİK Mİ EDİYORSUNUZ!! 4 2
  • Yusuf Yusuf:
    Ucube pislik 13 10 Yanıtla
  • Onur Onur:
    Şu kadına saydırsam da elime birşey geçmeyecek Allah belasını versin pis mahlukat 22 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement