TUNCELİ'DE 'TAM KAPANMAYA' UYAN VATANDAŞLARA VALİDEN TEŞEKKÜR
TUNCELİ Valisi Mehmet Ali Özkan, koronavirüs tedbirleri kapsamında perşembe günü başlayan ve 17 gün sürecek sokağa çıkma 'tam kapanma'da kurallara uyan kent sakinlerine teşekkür etti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?