Diyaliz tedavisinden çıkan eski eşini bıçakladı, adliyeye sevk edildi
Son Dakika Logo
20.08.2020 04:33
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Diyaliz tedavisinden çıkan eski eşini bıçakladı, adliyeye sevk edildi

Diyaliz tedavisinden çıkan eski eşini bıçakladı, adliyeye sevk edildiDENİZLİ'nin Merkezefendi ilçesinde, diyaliz tedavisinden çıkan böbrek hastası eski eşi Naime Caylan'ı (36) karnından bıçaklayarak, yaraladığı gerekçesiyle gözaltına alınan Ali Rıza K. (53), adliyeye sevk edildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement