Gözü Dönen Genç, Nişanlısının Çalıştığı Ambulansı Köye Çağırıp Ortalığı Birbirine Kattı
Son Dakika Logo
21.01.2019 10:24
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Gözü Dönen Genç, Nişanlısının Çalıştığı Ambulansı Köye Çağırıp Ortalığı Birbirine Kattı

Zonguldak'ta acil tıp teknisyeni nişanlısının birlikte çalıştığı sağlık personeliyle ilişkisi olduğunu düşünen genç adam, hasta taklidi yapıp köye ambulans istedi. Genç adam, köye gelen ambulansın önünü pompalı tüfekle keserek nişanlısının yanındaki sağlık memurunu tehdit etti. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (42)

  • Abla tavsiyesi Abla tavsiyesi:
    Kızım sen bu uşağı hemen başından defet. Daha nişanlıyken bu soytarılıkları yapan yarın neler yapmaz. Yani bundan ne sana ne başkasına koca falan olmaz. Uzak dur. 19 10 Yanıtla
  • Köylü ezgi veren Köylü ezgi veren:
    1 nişanlısını işten kovun.. 2 bu canlıya 100,000 ceza kesin 9 10 Yanıtla
    Yavuz Yavuz:
    Sana aynısı yapılsa hoşuna giderdi galiba 1 5
  • aksoy aksoy:
    Madem güvenmiyorsun nişanlanmasaydın Mall 15 3 Yanıtla
  • 343434 343434:
    yol yakınken ayrıl bu adamdan şimdiden bu kadar kıskançlık krizine girip plan yapıyorsa sıkıntı çoook büyük.evlenirseniz sürekli mutsuz bir çift olacaksınız. 17 0 Yanıtla
  • Yorum Yorum:
    Bu kadar çok kıskanıyorsan karını calıstırma veya kendine calışmayan bi eş seç çünkü bu sekilde siz kafayı yersiniz durum iyi degil 16 1 Yanıtla
  • Akillaya Hasret ulkem Akillaya Hasret ulkem:
    Sen bu işten vazgeç evlenmeden böyle paranoya olursan evlenince ne olur böyle yaparsan düzgün kadın bile ayar olur 14 0 Yanıtla
  • kadir kadir:
    rabbim kadının ve erkeğin kötüsün den korusun insallah 14 0 Yanıtla
  • Hmm Hmm:
    Bu adamla sakın evlenme kızım! 12 1 Yanıtla
  • Fatih Fatih:
    Ulan mal madem supheleniyorsun herifi niye tehdit ediyorsun at nisani kurtul 13 0 Yanıtla
  • yok mu yok mu:
    kızın hiç mi suçu yok? 4 8 Yanıtla
    Neco Neco:
    Bir manyağı fantezisini,paranoyasini hemen kıza yamayın.neticede kadın 2.sınıf.oyle birşey varsa,sezinliyorsa şeref varsa haysiyet varsa nişanı atar.kizin yerinde olsam bende atarım.çunku bugün bunu yapan yarın neler yapmaz.bir paronayak mangalla yaşanırmi.. 1 0
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement