Maçın Ardından - İbrahim Kızıl, Erdem Şen ve Sivok
Son Dakika Logo
10.05.2015 11:49
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Maçın Ardından - İbrahim Kızıl, Erdem Şen ve Sivok

Beşiktaşlı yöneticinin ayrılışı- Gaziantepsporlu futbolcu Erdem Şen'in açıklamaları- Gaziantepspor Kulübü Başkanı İbrahim Kızıl'ın açıklamaları- Beşiktaşlı futbolcuların otobüse binmesi- Beşiktaşlı futbolcu Tomas Sivok'un açıklamaları Maçın ardından- Gaziantepspor Kulübü Başkanı Kızıl: - "Şaibesi olmayan bir maç. Beşiktaş kendi sahasında, taraftarı önünde galip gelemedi"- Beşiktaşlı futbolcu Sivok: - "Belki de bir puan bize şampiyonluğu getirecek" Gaziantepspor Kulübü Başkanı İbrahim Kızıl, Spor Toto Süper Lig'de Beşiktaş ile 1-1 berabere kaldıkları maçla ilgili olarak, "Şaibesi olmayan bir maç. Beşiktaş kendi sahasında, taraftarı önünde galip gelemedi" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement