Antalya çocuğunu hastaneye götürdüğü aracı seyir halinde alev alıp, kül oldu
Çocuğunu hastaneye götürdüğü aracı seyir halinde alev alıp, kül olduANTALYA'nın Gazipaşa ilçesinden rahatsızlanan çocuğunu hastaneye götüren Sümen Kuzkaya'nın kullandığı hafif ticari araç seyir halinde çıkan yangında kül oldu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?