Eski milli sporcu Kovid-19'la mücadele eden sağlık çalışanlarına moral vermek için pedal çeviriyor
İstanbul'dan yeni tip koronavirüsle (Kovid-19) mücadele eden sağlık çalışanlarına moral vermek için 5 gün önce bisikletiyle yola çıkan eski milli sporcu 69 yaşındaki Cengiz Özdoğan, Edirne'ye ulaştı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?