Suriye'deki İlk Eğit-Donat Birliği Alıkonuldu
Son Dakika Logo
30.07.2015 12:02
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Suriye'deki İlk Eğit-Donat Birliği Alıkonuldu

Eğit-donat programına katılarak Suriye içlerine giden ilk birlikten 18 kişi ve komutanları, Nusra Cephesi güçleri tarafından alıkonuldu. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (14)

  • srt srt:
    Şimdi kimin için donattıkları belli oldu 41 3 Yanıtla
  • bylkdz bylkdz:
    Doğru yoldasin Kazaz yola devam 4 32 Yanıtla
  • MANSUR MANSUR:
    18 KİŞİ EĞİTMİŞLER, ONLARIN DA KENDİNE HAYRI YOK, KOMİK YA BU BİZİM DÜNYA LİDERİ.... 23 3 Yanıtla
  • ADANALI ADANALI:
    Bilal Erdoğan komutan olsaydı başlarında zaten kendileri gibi yezit soyundan gelme 22 1 Yanıtla
  • metin metin:
    ortadoğuda kürtlerden başka savaşma azmi kalan millet yoktur. devlet avantajıyla birşeyler yapılmaya çalışılıyor ama sonuç görüldüğü gibi,gidip esir düşüyor, çünkü para için kimse canını vermez. 17 5 Yanıtla
  • hak hak:
    burda güzel bir senaryo var öylede yapılmış öteden beri zaten türkiye tırları elnusraya silah vermiştir bu seferde bu şekilde verme senaryosu kurulmuş bıravo valla ne de güzel dünyayı kandırabiliyorsunuz ış it adı altında zaten ypg lileri bobmalıyormuş uçaklarınız 18 2 Yanıtla
  • mimmo mimmo:
    Puahhahahahahab tc nin egittigi askerden anca bu kadar olur 7 9 Yanıtla
  • D I L B I R İ N D I L B I R İ N:
    Eğitim türkiyeden olunca:)) 13 2 Yanıtla
  • Hani Nerde Hani Nerde:
    şimdi bu giden birlik suriyede işidlileri temizlemiş olsaydı türklerin ilk sözü klavyede,,türklerle kimse başa edemez bir türk dünyaya bedel :D yok bilmem nede olsa türkiye eğitmiş :D ah ah birde suriyeye girmeyi düşünüyorlar,,yok bilmem biz kükrersek dünyada taş üstüne taş bırakmayız,yaw he he zaten bir türkler bu dünyada :)) türkiye hele bakem bir ülkeye savaş açsın bakın bakalım o bordo dediğiniz yok bilmem taş üstünde taş bırakmayız dediğinizde biri kalacakmı :))) 10 3 Yanıtla
  • D I L B I R İ N D I L B I R İ N:
    resimde baya komik:)) kemal sunalın filminde hocanın dediği gibi "sen sadece bağırıyorsun be " :-))))) 11 2 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement