Alanya'da bir otel inşaatında çalışan iki işçi grubu arasında malzeme paylaşımı yüzünden kavga çıktı. 200 işçinin birbirine girdiği kavgada 50 işçi yaralandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Kullanıcı Adı
Sizin düşünceleriniz neler ?
Yorumlar (10)
uf:
Biz yüz yıllardır..gürcüsü.lazı.türkü.abhazı.ceceni...hep beraber yaşadık..siz hiç televizyonlarda ..gürcülerle türkler birbiri ile catışıyo diye birşey duydunuz mu duymadınız dimi..duyamazsınız...fındık toplamaya nasıl geliceksiniz4194Yanıtla
kekosavar:
kekolara iş verdiğiniz sürece bunlar olacaktır. çünkü hepsinde aşiret mantığı var2131Yanıtla
Ringo..:
Kekolar yine azmış..1133Yanıtla
vanli 65:
Arkadas bazi yorumculari anlayamiyorum iki grup kavga etmis ee neymis bir taraf vsnli bir taraf ordulu birader bu insanlar gurbetci gariban insanlar emekci insanlar anlasamamis olabilirler bunu memleket meselesine donusturenler var benim asker arkadisim ve uzman cvs ordulu idi ve ben onlarin dostlugunu muhabbetini unutmus degilim bazi pravakatorlere inat yasasin ordulu vanli kardesligi yeter artik bu ayristirmalardan vazgecin290Yanıtla
METiN YAZAR:
Ekmek kavgasi. Üzüldüm.212Yanıtla
ASİL:
Adamlar helalinden alın teri ile kazanıyorlar. Aşağıdaki yorumcular: Sizin gibi faizle, tefecilikle, milleti kazıklamakla, başkasının sırtından geçinmekle ve felaket tellallığı yaparak kazanmıyorlar. Biraz İNSAN gibi yorumlayında İnsan olduğunuzun ispati sayalım. 230Yanıtla
NE MUTLU TÜRKÜM DİYORUM:
İŞTE BU YÜZDEN İLERLEME OLMUYOR TERÖR TÜRKİYEDE SEVİLİR HÜRMET GÖRÜRKEN KÖYLER BOŞALIR İNŞAATTA AMELELİK EDERSİN AMA İRANDAKİ KÜRT İRANDA RAHAT RAHAT MERADA HAYVAN OTLATIR BİRDE BUNU TÜRKİYEYE SATAR SUYA SABUNA DOKUNMADAN RAHAT YAŞARLAR BİZDE EE BIJI BIJI ALIN SİZE BIJI APO NE OLDU CEZAEVİNDE SÜLALESİNE HARAÇLARLA BAKIM SEN AMELELİĞE DEVAM ADAM OLSUNLAR DEDİK BDP LİLERİN VEKİLLERİ TATİLDE BİZİM YAPTIĞIMIZ TATİL KÖYLERİNDE RAHATLARINA BAKIYORLAR BENDE KARAR ALDIM BUNLARLA MUHATTAB OLMUYCAM KÖYE SOKMAYACAKLARMIŞ SADECE KÖYDE MEZARLARIMIZ VAR OKURSAM HERYERDE KABUL OLUYOR ARTIK TÜRKTEN GÜZEL TÜRKÇE KONUŞACAĞIM BU KADAR NE O TÜRKİYEYİ DEDEMİZ KURSUN BİZ AYRIŞTIRAK ÇİNGENE KADARDAMI OLAMIYOZ AŞŞAĞLANAN ONLAR TAŞ ATAN BİZ BİZE VERİLEN İMKANLAR ONLARA VERİLSE ALMANYAYI TÜRKİYEYE KATARLAR815Yanıtla
BİZ KÜRTLER SAVAŞMADAN DURAMIYACAZ ANLAŞILAN.:
BİZ KÜRTLER SAVAŞMADAN DURAMIYACAZ ANLAŞILAN. . . . İŞID BİTİNCE BIRAKUJİ yaşanabilir. Sömürgeciler kürtlerin birlik olmaması için asırlardır uğraşıyorlar, din etkisni yitirmemiş olsa bile hala etkin, bunun yanında halkların kardeşliği gibi ütopik bir sloganla da kürdler pasifize edilmeye çalışılmaktadır. Bu durumda kürdler dinci, solcu ve milli olarak üçe bölünmüşlerdir. 414Yanıtla
musa:
boş durmayalım habire birbirimize saldıralım çünkü akıllı insanlar geçinir aklı kısa olanlar aklına geleni yapar111Yanıtla
Caner:
Gerizekalılar04Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Gelişmelerden Anında Haberdar Olun!
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.
Yorumlar (10)