G20'ye üye ülkeler, Kovid-19 ile mücadelede tecrübelerini paylaşacak
Türkiye'den Sağlık Bakan Yardımcısı Emine Alp Meşe'nin katıldığı G20 Sağlık Bakanları Toplantısında kabul edilen "G20 Ülke İyi Uygulama Örnekleri Dökümanı" kapsamında, üye ülkeler yeni tip koronavirüs (Kovid-19) ile mücadelede ulusal iyi uygulamalarını paylaşacak. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?