Antep fıstığının kilosunun 60 TL'den 30 TL'ye düşmesi üreticiyi mağdur etti
Son Dakika Logo
07.09.2020 11:07
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Antep fıstığının kilosunun 60 TL'den 30 TL'ye düşmesi üreticiyi mağdur etti

Gaziantep'in Araban ilçesinde 'yeşil altın' olarak bilinen fıstık hasadı düşük fiyat nedeniyle buruk başladı. Fıstığın kilogram fiyatının 60 TL'den 30 TL'ye kadar gerilemesi üreticiyi mağdur etti. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (83)

  • Eyüp Eyüp:
    Fıstık 240 lirayken susanlarin bugün konuşmaya hakkı yoktur 16 1 Yanıtla
  • Vatandaş Vatandaş :
    Ucuza gidince hemen ağlama modu. Bütün çiftçiler böyle. Çiftçi ölüyor bitiyor hepsinin kapısında 500 bin değerinde traktörden 2 3 tane var. Çiftçi öldüğü halde herşeyden şikayet edip kapısında 2 3 traktöre sahip ise normal vatandaşın kapısında neden aracı yok. Yıllardır ağlaya ağlaya köşelik oldular. Vatandaş ucuz fıstık yiyecek ya zorlarına gidiyor. İşte arkadaşlar her şeye zam yapanlar bunlar hani devlet suçlanıyor ya işte gerçek suçlu bunlar. Vatandaş ucuz meyve sebze kuruyemiş yemesin derdinde olan devlet değil bunlar. Herkes et için devlete yükleniyor ya et fiyatlarını yükselten de bunlar gibi düşünenler. 9 4 Yanıtla
    Kırık Kırık:
    Doğru tespitleri taktir ederiz. 2 0
  • SON SON:
    Bakalım ensaf ve baklavacılar yüzde elli indirim yapacakmı ama bunun için iş ahlakı olması LAZIM !!!!! 13 0 Yanıtla
    Atakan Atakan:
    Yüzde 50 zam yaparlar 1 0
  • . .:
    Çok yüksekti iyi olmuş Normal. 11 0 Yanıtla
  • aydın aydın:
    ucuzlasın kardeşim fakir fukaranın çocuğu da alıp yiyebilsin. 11 0 Yanıtla
  • E.C E.C:
    ALLAH BEREKET VERSİN DEMEYİ BİLİN 10 1 Yanıtla
  • Ayhan Ayhan :
    Ucuzlasında garibanda yesin hep tüccar rantı olmasın 8 1 Yanıtla
  • :
    Yani fıstık ucuz olmasın hep pahalımı olsunn 9 0 Yanıtla
  • fıstık fıstık:
    fındıka taban fiyat geldi fıstığa niye taban fiyat gelmiyor tamamen tüccarların insafına kalmışız. çekirdek kadar değeri yok fıstığın çok ucuza gidiyor 6 3 Yanıtla
  • Hayri Hayri:
    Biraz düşsün de fakir fukara biraz yesin ben bes yildir yemedim cocuklarimla 8 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement