Fatih Terim, "Yasin'i Niye Oyuna Aldın" Diye Bağıran Taraftara Çıkıştı
Son Dakika Logo
13.05.2018 03:15
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Fatih Terim, "Yasin'i Niye Oyuna Aldın" Diye Bağıran Taraftara Çıkıştı

Evkur Yeni Malatyaspor maçında Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim, yedek kulübesinin arkasından "Yasin'i niye oyuna aldın?" diye bağıran taraftara patladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (16)

  • Rizeli Rizeli:
    Diktatör l 15 17 Yanıtla
    la bi git la bi git:
    Terimin gsye getirdiği başarıları görmeyip hep kötü taraflarını gündem yapan ahmaklari kınıyorum. 29 5
  • .... ....:
    Herkesin herseyde bir fikri var. Adama derlerki sanane yaprağım takımın teknik direktörü benim 16 10 Yanıtla
  • haydar haydar:
    açıkcası terım ıyı hoca fakat yaptıgı yanlış sen maça odaklan sana kım ne derse desın sahaya sırtını dönüp 1 tane taraftarla münakaşa etmemesı gerekır bu futbolcu ıcınde geçerlı. 11 9 Yanıtla
  • Ne demek Ne demek :
    Tribünden atılmak? Parasını vermişim küfürsüz fikrimi söylemek suçmu? Hayırdır nerde yaşıyorsunuz siz? 10 4 Yanıtla
  • Kebapci Kebapci:
    Yasin'i almayıp kebapciyi mi alsın 4 10 Yanıtla
  • X X:
    Kebapçı gereğini yaptı panik yok. 6 5 Yanıtla
  • TUNÇ06 TUNÇ06:
    Adam tek adam varmı ötesi...şampiyon olsun takım da nasıl olursa olsun UEFA haziranda karar vercek bakalım ... 4 6 Yanıtla
    haydar haydar:
    başkan açıklama yaptı uefadan olumlu anlamda rapor geldı herhangı bır sıkıntı yok avrupaya gıtmek ıcın haberlerı takıp etmenı onerırım 1 0
  • Meloo Meloo:
    Boş konuşmasın kimse, sizinde yapacağınız haberin ta... Adam orada ana avrat söverse her ufak hatada takımın yarısına söverse bunu haketmiş olur. Olayı bilmeden, stadda olmayan haberciler haber yazmış, stadda olmayan haberi buradan okuyanlarda ahkam kesmiş! Boş habere boş yorumlar! 3 3 Yanıtla
  • Batmanli Batmanli:
    Yasini futbolcu diye alan ve ondan medet uman adamin futbol bilgisini tartismaya deger gormem bu gereksiz futbolcu bozuntusu gibi adam yuz binlerce turkiyede!!! Birde fatih terim degil kirali gelse parasini veripte oturdugum yerden atamaz beni !!! Arada kebapciyi hatirlatmak lazim !!!!!! 2 2 Yanıtla
  • Dobraadam Dobraadam:
    Günlerdir içimde Göztepe yenip Gs yi şampiyonluktan edecek düşüncesi var. 1 3 Yanıtla
    haydar haydar:
    rüyalarda buluşuruz bız fener mıyız koçum son maç şampıyonlugu verelım 2 0
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement