Samsunspor İzmir'de Güldü
- Samsunspor İzmir'de güldü Samsunspor Teknik Direktörü Osman Özköylü: "İleriye dönük bize güç verecek bir galibiyet"İZMİR - Altınordu'yu deplasmanda 2-0 yendikleri maçın ardından açıklamalarda bulunan Samsunspor'un teknik direktörü Osman Özköylü, iyi oynadıkları maçtan ileriye dönük... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?