Türkiye'de İsrail aleyhinde protestoların artmasını haberleştiren İsrail gazetesi, Melih Gökçek ve Başbakan Erdoğan'ın halkı kışkırttığını yazdı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Kullanıcı Adı
Sizin düşünceleriniz neler ?
Yorumlar (5)
KAMİL:
O konsolosluklar hala açık ya, yazıklar olsun hükümete. . Venezuella ve Şili kadar olamadılar. . Alsınlar çoluk çocuklarını defolup gitsinler372Yanıtla
metin:
eyyyyyyy israil sen başbakanım gibisini bulamazsın bu dünyada. kızmak yerine sana tavır alsaydı görürdün gününü. kırılmışsın ayağına yatıyorsun bir de. 291Yanıtla
CİNOBİLİ:
KEŞKE ONLARIN YAPTIKLARINI DÜN DÜNYA LİDERLERİ YAPSA !204Yanıtla
Vrlık öyle bir hal almış ki açmadıgı yıkamadıgı bişey kalmaşmış misal insanlık vicdan devlet hükümet gibi paran kadar konuşur paran kadar gider yaparsın ÇOK yazık İLAHİ PARA ADALETİ82Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Gelişmelerden Anında Haberdar Olun!
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.
Yorumlar (5)