GAZİANTEP - Çiçekçiden yeni yıl mesajı: "Seni unutmayacağız koronalı 2020, sağlıkla gel, yüzler gülsün 2021"
Gaziantep'in İslahiye ilçesinde bir çiçekçi, 2020 yılında dünyayı etkisi altına alan ve birçok can alan koronavirüs (Kovid-19) salgını için iş yerinin vitrinine sitem dolu, "Seni unutmayacağız koronalı 2020, sağlıkla gel, yüzler gülsün 2021" mesajını yazdı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?