Nevşehir'de otobüs durağındaki el dezenfektanı ikinci kez kayboldu
Nevşehir Belediyesi tarafından korona virüs ile mücadele kapsamında kentin çeşitli noktalarına yerleştirilen el dezenfektesi için yerleştirilen aparatlardan ikinci kez dezenfektan malzemesi kayboldu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?