Antalyalılar Güneşli Havanın Tadını Çıkardı
Türkiye'nin büyük bölümünde soğuk hava etkili olurken, turizm kenti Antalya'da güneş sıcak yüzünü gösterdi. Güneşin tadını çıkarmak isteyen Antalyalılar, sahillere akın etti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?