AŞTİ esnafı terminal boş olunca top oynadı
AŞTİ esnafı terminal boş olunca top oynadı -Korona virüsünden dolayı terminal boş olunca top oynadılar Ankara Şehirler Arası Otobüs Terminali'nde çalışan personel, 'Korona virüs' tedbirleri çerçevesinde terminali boş bulunca top oynadı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?