Trafik Polislerinden Sürücülere Lokum ve Şeker Ikramı
Mersin kent merkezinde uygulama yapan trafik polisleri, durdurdukları sürücülere emniyet kemeri taktıkları için teşekkür ederek lokum ve şeker ikramında bulundu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?