Adana Yağış Buğday Üreticisinin Yüzünü Güldürdü
Adana Ziraat Odası 2'nci Başkanı Cahit İncefikir, geçen yıl kuraklık nedeniyle yüzde 15 rekolte kaybının yaşandığı buğday da, bu yıl sezonunda başlayan yağışın üreticiyi sevindirdiğini söyledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?