Niğde'de Unutulan Çanta Sahibine Teslim Edildi
Niğde'de bir takside unutulan çanta içindeki 1 milyon lira değerindeki para ve ziynet eşyalarıyla birlikte sahibine teslim edildi. Taksici Osman Altın, çantayı bulup Şoförler ve Otomobilciler Esnaf Odası'na teslim etti. Oda başkanı Halil İbrahim Kızıltan, çantanın sahibini bulup eksiksiz olarak teslim ettiklerini belirtti. Sahibi de taksi şoförüne teşekkür etti ve başkasının vermeyebileceğini söyledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?