33 düzensiz göçmen otogarda bırakıldı
33 düzensiz göçmen otogarda bırakıldıBATMAN - Batman'a getirilen aralarında kadın, çocuk, hasta ve yaşlı 33 düzensiz Afgan göçmen Batman Şehirlerarası Otobüs terminaline bırakıldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?