Bakan Işık, Şehitler Anıtını Ziyaret Etti
Bakan Işık, Şehitler Anıtını ziyaret ettiBALIKESİR - Balıkesir'deki temaslarına AK Parti teşkilatının düzenlediği yemek programı ile devam eden Milli Savunma Bakanı Fikri Işık, yemek sonrası 15 Temmuz Şehitleri ve Ömer Halisdemir Anıtını ziyaret etti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?