Bursa'da 49 yıl sonra görülen kızıl akbaba doğaya salındı
Mustafakemalpaşa ilçesinde bitkin halde bulunan ve tedavi edilen kızıl akbaba, Uludağ Milli Parkı'nda doğaya salındı. Bursa'da son olarak 1975 yılında kaydedilen kızıl akbaba türü, 49 yıldır resmi olarak gözlemlenmemişti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?