Garip' Yeniden Sağlığına Kavuşmaya Başladı
'Garip' yeniden sağlığına kavuşmaya başladı Bilecik'te 4 gün önce bir aracın çarptığı köpek için ekipler seferber oldu Bilecik Belediyesi Veteriner İşleri Müdürü Nedret Avcı; Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?